Popis práce:
Náplní práce je prodej systému pro evidenci a vyhodnocování docházky zákazníkům z řad firem a jiných organizací.
Produkt naleznete na www.firemnidochazka.cz.
Potřebné vlastnosti:
- uchazeč musí být živě a otevřeně komunikující, ale komunikaci řídí a vede k uzavření objednávky
- má schopnost udržet komunikaci s velkým množstvím lidí a tento okruh dále rozšiřovat, vytvářet nové komunikační linie v dostatečném množství
- umí vnímat a přijímat realitu od okolí, ať je jakákoliv
- je schopný budovat důvěru
- má rád lidi, jakéhokoliv charakteru, názoru a momentálních nálad a rád se s nimi seznamuje
- vždy chce, aby vyhrál on i zákazník
- prokazuje trpělivost při zvládání nesouhlasu, námitek, odmítání a jejich proměna v konečný souhlas
- musí být schopen a ochoten lidi v pozitivním směru “motivovat k akci” (pokud si myslí, že otravuje, nemá to smysl)
- vrací se, i když ho lidé nechtějí a nebere to osobně
- ví, že zákazník se sám nerozhodne, že čas je nepřítel obchodníka a že pokud dostane klient čas tak se rozhodne špatně.
- je schopný tvořit dílčí plány a cíle
- je ochotný obětovat čas a sílu pro dosažení výsledku
- zajímá se a vzdělává v tom, co prodává klientovi
- umí řídit auto
Vykonávané činnosti:
- přijímá od svého vedoucího měsíční cíle
- vytváří kroky vedoucí ke splnění těchto cílů a konzultuje je s vedoucím
- přijímá kontakty od firmy nebo je sám vytváří
- umí a nebojí se telefonovat a vést jednání on-line
- ověřuje vhodnost (kvalifikaci) kontaktu
- podle vhodnosti třídí kontakty mezi kategorie A/B a nevhodné
- u vhodných kontaktů zjišťuje potřeby a problémy potenciálního zákazníka telefonicky nebo on-line
- uzavírá objednávku produktů a služeb
- udržuje komunikaci s uživateli v testovacím režimu a při skončení zkušební lhůty je oslovuje jako nové platící zákazníky
- vyhodnocuje úspěšnost prodeje a vytváří reporty
- prezentuje výsledky vedoucímu obchodu a marketingu
- zlepšuje se a vzdělává v prodejních dovednostech
- napravuje nesplnění plánu
- systematicky shromažďuje, vyhodnocuje a předává podněty ke zlepšení a vývoji produktu na základě informací získaných od zákazníků
- poskytuje zpětnou vazbu o kvalitě kontaktů, efektivitě jejich zdrojů a účinnosti kampaní
- řeší své neplatící zákazníky
Produktem obchodníka je:
- uzavřené objednávky v plánovaném množství a hodnotě
- stálý, loajální a znovu nakupující zákazník
Nabízíme:
- práci ve skvělém týmu
- kvalitní vedení a koučink
- vysokou míru svobody v práci, odpovídající míře osobní zodpovědnosti
- zaměstnání v úspěšné a stabilní firmě s mezinárodní působností
- odměnu odpovídající výsledkům
- všemožné benefity podle domluvy