Během posledních měsíců jsme usilovně pracovali na nových vylepšeních a především na nové mobilní aplikaci docházky iTA – tu jsme oblékli do nového kabátu a vylepšili o nové funkce. Odkaz ke stažení nové mobilní aplikace naleznete níže.

Dále jsme zapracovali několik nových úprav i ve webovém rozhraní docházky, aby byla iTA ještě více uživatelsky přívětivější.

Přehled všech nových funkcí a vylepšení:

✓ Nová mobilní aplikace, která mimo své běžné funkce umožňuje provozovat virtuální docházkový terminál skrze Váš tablet či chytrý telefon. Více informací a její stažení naleznete na ODKAZU ZDE (kliknout) nebo skrze QR kód v přiloženém obrázku níže.

  • Lze použít jako virtuální docházkový terminál u vchodu či prostorách firmy/organizace pro značení docházky všemi zaměstnanci nebo jako osobní kapesní aplikaci pro značení docházky jednotlivcem.
  • Různé možnost záznamu docházky:

– QR kódem (vygenerovaným přímo v aplikaci)

– PIN číselným kódem (zvolte si vlastní PIN nebo automaticky vygenerovaný)

– bezkontaktním čipem/kartou (pokud má Vaše zařízení NFC čtečku).

  • Přehled přítomnosti v reálném čase, podávání a schvalování žádostí docházky, GPS poloha záznamu a další funkce.
  • Možnost použití online i offline (funguje i při vypnutém internetu).
  • Aplikace je dostupná zatím pouze pro OS Android (pro Apple připravujeme).

 

✓ Možnost proplatit vypočítanou přestávku

  • V některých specifických provozech je žádoucí zaměstnancům proplácet přestávky. Proto jsme pro Vás připravili novou funkci, díky které můžete zaměstnancům přestávky volitelně proplatit (započtením přestávky do odpracované doby).

 

✓ Nově máte možnost označit nesplněné odpracované minimum jako vyřešené

  • Skrze tlačítko „Schválit porušení“ v denním přehledu docházky.

 

✓ Přejmenovali jsme účet Kompenzace (KO) na Náhradní volno (NV)

  • Název „Náhradní volno (NV)“ tento účet lépe vystihuje.

 

✓ Opravy chyb a další drobná vylepšení