Popis práce:

Náplní práce je prodej systému pro evidenci a vyhodnocování docházky zákazníkům z řad firem a jiných organizací.

Produkt naleznete na www.firemnidochazka.cz.

 

Potřebné vlastnosti:

  • uchazeč musí být živě a otevřeně komunikující, ale komunikaci řídí a vede k uzavření objednávky
  • má schopnost udržet komunikaci s velkým množstvím lidí a tento okruh dále rozšiřovat, vytvářet nové komunikační linie v dostatečném množství
  • umí vnímat a přijímat realitu od okolí, ať je jakákoliv
  • je schopný budovat důvěru
  • má rád lidi, jakéhokoliv charakteru, názoru a momentálních nálad a rád se s nimi seznamuje
  • vždy chce, aby vyhrál on i zákazník
  • prokazuje trpělivost při zvládání nesouhlasu, námitek, odmítání a jejich proměna v konečný souhlas
  • musí být schopen a ochoten lidi v pozitivním směru “motivovat k akci” (pokud si myslí, že otravuje, nemá to smysl)
  • vrací se, i když ho lidé nechtějí a nebere to osobně
  • ví, že zákazník se sám nerozhodne, že čas je nepřítel obchodníka a že pokud dostane klient čas tak se rozhodne špatně.
  • je schopný tvořit dílčí plány a cíle
  • je ochotný obětovat čas a sílu pro dosažení výsledku
  • zajímá se a vzdělává v tom, co prodává klientovi
  • umí řídit auto

 

Vykonávané činnosti:

  • přijímá od svého vedoucího měsíční cíle
  • vytváří kroky vedoucí ke splnění těchto cílů a konzultuje je s vedoucím
  • přijímá kontakty od firmy nebo je sám vytváří
  • umí a nebojí se telefonovat a vést jednání on-line
  • ověřuje vhodnost (kvalifikaci) kontaktu
  • podle vhodnosti třídí kontakty mezi kategorie A/B a nevhodné
  • u vhodných kontaktů zjišťuje potřeby a problémy potenciálního zákazníka telefonicky nebo on-line
  • uzavírá objednávku produktů a služeb
  • udržuje komunikaci s uživateli v testovacím režimu a při skončení zkušební lhůty je oslovuje jako nové platící zákazníky
  • vyhodnocuje úspěšnost prodeje a vytváří reporty
  • prezentuje výsledky vedoucímu obchodu a marketingu
  • zlepšuje se a vzdělává v prodejních dovednostech
  • napravuje nesplnění plánu
  • systematicky shromažďuje, vyhodnocuje a předává podněty ke zlepšení a vývoji produktu na základě informací získaných od zákazníků
  • poskytuje zpětnou vazbu o kvalitě kontaktů, efektivitě jejich zdrojů a účinnosti kampaní
  • řeší své neplatící zákazníky

 

Produktem obchodníka je:

  • uzavřené objednávky v plánovaném množství a hodnotě
  • stálý, loajální a znovu nakupující zákazník

 

Nabízíme:

  • práci ve skvělém týmu
  • kvalitní vedení a koučink
  • vysokou míru svobody v práci, odpovídající míře osobní zodpovědnosti
  • zaměstnání v úspěšné a stabilní firmě s mezinárodní působností
  • odměnu odpovídající výsledkům
  • všemožné benefity podle domluvy 

Benefity

Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis a několik vět o sobě na:

jiri.polas@mobatime.cz

Případně nás kontaktujte přímo:

+420 720 836 713

19.Srp, 2025|