K čemu slouží docházkový systém?
Docházkový systém, docházkové hodiny nebo lidově píchačky slouží ke zaznamenávání času, kdy zaměstnanci započali práci a kdy ji ukončili. Docházkový systém taktéž usnadňuje výpočet mzdy, hlídání pozdních příchodů, přestávek a absencí. Využití docházkového systému přispívá ke snadnějšímu managementu firmy a napomáhá k lepší pracovní morálce.
MOBATIME nabízí hned několik spolehlivých řešení docházkového systému. Při výběru docházkového systému záleží čistě na Vašich preferencích. U MOBATIME si snadno vyberete docházkový systém pro malé i velké firmy, který bude funkční a umožní Vám i Vašim zaměstnancům pohodlně pracovat.
Docházkové hodiny nebo elektronická evidence docházky?
Docházkové hodiny, tzv. píchačky, jsou stále velmi aktuální pro využití v různých typech (především menších) provozů. Klasický docházkový systém v podobě píchaček může fungovat na papírové karty, ale může umět i sčítat a tisknout mzdu.
Elektronická evidence docházky od MOBATIME je nejmodernější verzí docházkových hodin, které lze na trhu najít. Je ideálním řešením pro malé a střední firmy, kde může být sledování docházky zaměstnanců náročnější například kvůli jejich pohybu v terénu nebo home office. Více informací o elektronické evidenci docházky najdete na https://www.firemnidochazka.cz/.
Docházkový systém pro malé i velké firmy od MOBATIME
Společnost MOBATIME, která je na českém trhu již více než 25 let, poskytuje svým zákazníkům cenově příznivé a kvalitní docházkové hodiny. Z našeho širokého sortimentu si každý vybere docházkové hodiny na míru svým požadavkům. Pokud Vás některý z docházkových systémů MOBATIME zaujal, neváhejte nás kontaktovat. Jsme schopni Vám nabídnout také individuální řešení docházkového systému.
Proč si vybrat docházkové hodiny od MOBATIME?
- Nabízíme různé typy docházkového systému, ze kterých si vybere každý
- Poskytujeme individuální řešení na základě Vašich požadavků
- Nákupem to nekončí – fungujeme také jako poradenství a servis
- Jsme na trhu již od roku 1991
Cloudový docházkový systém iTA
Sledování a možnosti řízení docházky Vašich zaměstnanců vyřešíme na míru individuálním potřebám. Ideální pro firmy, které se o docházkový systém nechtějí starat. Cloudové řešení poskytuje spoustu výhod. Přístup k datům kdekoliv přes webové rozhraní, rychlá snadná instalace, správa odloučených pracovišť v rámci jednoho systému, přehledná mobilní aplikace, žádné instalace aktualizací a další.
Docházkové hodiny
V některých typech provozu se stále nejlépe uplatní klasické docházkové hodiny s tiskem na papírové karty. Jsou vhodné zejména tam, kde je kladen důraz na jednoduchost a přehlednost, nenáročnou instalaci a nízkou pořizovací cenu. Poskytujeme veškeré doplňky jako jsou docházkové karty, barvící pásky či lístkovnice. Zjišťujeme servis docházkových hodin AMANO.
Časové razítko
Slouží k tisku času a data na běžný papír. Uplatnění najde všude tam, kde je zapotřebí často zapisovat aktuální čas a datum. Disponuje automatickým kalendářem včetně přestupných roků a programovým přepínáním letního času. Kromě data a času vytiskne také pořadové číslo případně požadovaný komentář.